"Борба за Силна България"

Учителят евреин си намира майстора

юни/23/2009 · 13 Коментара

Учителят евреин си намира майстора

(Разказ по истински случай)

Това е една кратка история от моя кратък живот.
JewКогато бях десетокласник, мой учител по история и по философия беше един господин от еврейски произход. Въпреки, че аз самият не харесвах евреите, тъй като малко по-рано, преди година-две у мен започнаха да се каляват и да се коват идеите на национал-социализма, аз постъпих така, както би постъпил всеки честолюбив човек – държах се нормално. Не след дълго, обаче, нашите мирогледи и идеали се сблъскаха. Аз, един невръст юноша трябваше да защитя правотата на моите идеи, срещу човек живял приблизително три пъти повече от мен. За миг не спрях да го уважавам, само заради този прост факт, защото би изглеждало грозно да не го правя, но за миг и не спрях да го презирам!

В същата тази година ние по история изучавахме събитията от Втората Световна война. Същия този господин, а по-късно и една госпожа, която го замести по история, предаваха уроците на съучениците ми доста невярно и само и единствено от гледна точка на победителите във войната. Никъде не споменаваха например за големите зверства на руснаците, които извършват спрямо германския народ – как изнасилват бремени майки, когато нахлуват в родилното на Берлин, а след това ги убиват! Същото правят и с вече родените деца, как изнасилват и избиват всеки, който си решат. Същото правят и в България, но никой не го спомена. Никой освен мен! Аз взимах думата абсолютно всеки път, когато нещо беше “тактично” пропускано или просто премълчавано. Стигна се дотам, че учителката влизаше в исторически спорове с мен, в които неведнъж печелих. Признавам защо – защото, аз бях юноша, а тя възрастна. Защото тя трябваше да познава още стотици исторически периоди, а аз се вълнувах главно от този период. Плюс това знанията, които трупах от книги и от трудове бяха пресни в съзнанието ми. Аз уважавах тази жена, тя нямаше нищо общо с онзи евреин, но просто беше прекалено проамерикански настроена. Когато взехме урока за Третия Райх тя обяви Хитлер за психично болен. Аз обаче станах и направих един бърз разбор на биографията му – участието в Първата Световна война, от която има най-високото военно отличие в Германия, как партията му от 9 човека става над 10 милиона, как е държал за 14 дена 50 речи в началото. Споменах интересите му към изкуството, към архитектурата, към историята. Цитирах го неведнъж, тогава съучениците ми се втренчиха в мен и се съгласиха, че какъвто и да е не трябва да го обявяваме за луд. Също така тази учителка, както 99% от хората, смяташе Хитлер за виновника за избухването на войната. Аз попитах – какво нередно има в това Хитлер да поиска от Полша град Данциг, който е германски етнически град (с над 3млн. германци живущи в него!)? Няма ли резон, нямат ли право тези германци да живеят в една обединена Германия? Защо света не започна война срещу Англия, която имаше по това време над 80 колонии, чиито народи живяха под робство, а нападнаха Хитлер, който пожела град с 3 млн. германци да бъде върнат на Райха? Защото са лицемерни! И попитах – защо Хитлер да е започнал войната, грешите, войната започна, когато всички лицемери – досущ като днес, останали си с вълчия нрав и овча кожа, обявиха заедно война на Германия! Казах: “Войната не започва на 01 септември 1939 г. с атаката над Полша…войната започва дни по-късно, когато всички обявяват война на Германия”. После стигнахме до така предъвквания въпрос за “6те милиона евреи” – попитах къде са доказателствата, попитах защо госпожата като историк си позволява да гради тезиси без те да са стъпили на исторически доказателства – някой исторически извор например? Защото единственото доказателство за жертвите в лагерите на смъртта са документ на Червения Кръст, в който изрично се споменават 250.000 жертви – всичко друго са “спомени” и разкази, които се приемат до днес за неоспорими исторически факти. Просто попитах, никога не отрекох Холокоста – отрекох 6-те милиона лъжи.

Но да се върнем на учителя-евреин. Аз разбирах неговия предмет. Единственото, за което го уважавах беше, че той не следваше учебника, навярно писан от скучни книжни плъхове, нямащи си хал хабер от мирогледа на младежта, а преподаваше съвсем различни неща. През цялата година, умишлено той се правеше, че все забравя името ми. Ще му се да беше така – аз за миг не спирах да се опълчвам и срещу неговите прийоми на менталните му състояния, които бяха доста разнообразни – кое от кое по-идиотски. В тези години аз бях прочел един материал на име “Как да разпознаем евреина?” Оттам аз научих от-до чертите на лицето – типичният еврейски нос, изпъкналото чело и отсеченото теме. Всички тия неща аз ги видях у този господин. Не беше тайна, че е евреин, де. По поведението и по характера му също си беше “вечният евреин” – когато говореше ръкомахаше, държеше се арогантно, имаше превисоко мнение за себе си. Постоянно говореше за религия… часовете неведнъж се превръщаха в часове по богословие – това ме дразнеше адски много. Аз не криех симпатиите си към националсоциализма в онези дни. Защитавах идеите си и той уважаваше това. Но го уважаваше, защото аз го правех така. Имам и до днес силни ораторски качества неведнъж убеждавах съучениците си във възгледите си относно циганското малцинство, което паразитира на наш гръб. Имах едно синджирче със келтски кръст. Господинът го беше забелязал, въпреки, че рискувах да остана на поправителен като много други, с които се беше заял, аз не го скрих никога! Аз го носех гордо, изваден над дрехата ми. През цялата година се държахме пренебрежително един към друг…
…дойде края на годината. Знаете – били сте ученици, тогава се пишат оценките за срока и годината. Логично, аз бях между 2 и 3. Всичко това заради споровете, заради отстояването на моя мироглед в домашните, които ни даваше или в писмените работи. Преди да стигне до моя номер вече беше оставил двама души на поправка. Бях сигурен, че и аз ще остана. Стигна до мен и каза: “Ти не си писал за държавата”, с наглия си тон. Предният час, обаче, бях написал за държавата и му го припомних. Той отвори чантата си и погледна – наистина работата ми беше там. Имаше малък проблем – не можеше да я разчете, тъй като пишех грозноватичко. Каза ми “Я ела тук”. Аз станах и както винаги с келтския кръст над дрехата, с горда походка отидох до бюрото му. Каза ми да прочета каквото съм написал, че той не можел. Прочетох му първите пет реда, буквално. Беше написано със стил, точно и ясно! Какви са типовете устройство на държавата, какви са формите на управлението, за изпълнителната и за законодателната власт. Всичко, сещате се. Бях добавил нещо и от мен за тоталитарните държави, в които има установена диктатура. Казвах – да, в тях личната свобода е нарушена, но пък простата статистика сочи, че ако една държава иска да бъде силна и фактор в световната политика тя трябва да е такава. Както са направили националсоциалистите, както са направили и техните основни врагове – комунистите, Съветският съюз. Той изкрещя: “Достатъчно!” Изведнъж грабна химикалката и ми написа 5 за срока. А бях между 2 и 3. Каза с вече спокоен глас:
- Знаеш ли защо ти писах толкова?
Отвърнах, че нямам как да знам. Той каза:
- Защото макар и да си най-големия отворко в класа можеш да мислиш!
Каза ми да си седна и да си взема листа с работата. Аз му го оставих символично с думите:
- За спомен!
Така по философия имах 5 за срока и за годината, както и по история въпреки, че за разлика от много други аз не се нагаждах на учителите си по тези предмети, а сам отстоявах мирогледа и възгледите си! Поуката е, че човек трябва да респектира опонента си със силна воля и показване на волеви характер в отстояване на позицията си. Накарах ги да бъдат безпристрастни макар и да бях трън в очите им!

Категории: Гражданска позиция
С прикачен етикет: , , , , , , , , , ,

13 Отговори so far ↓

  • ssk // юни/23/2009 at 9:31 | Отговор

    Снощи гледах стар съветски документален филм за фашизма и нацизма. Смях се на искрената пропаганда във филма. Нея обаче отдавна я няма и с времето, хората почват да приемат нещата по по-неутрален начин.

    ЛОШОТО е, че нацистката пропаганда е доста силна в Европа толкова години по – късно. И че много млади хора и вярват.(добре, че поне някой от тях след време се осъзнават)…

  • Белият Вълк // юни/23/2009 at 9:45 | Отговор

    Драги, ssk, този човек е от „старата школа“ – сещаш се кога – през какво време и къде е расъл – в каква страна! Няма как той да не е един от тях, както и учителката по история (тя пък толкова мрази комунистите, че се е вкопчила в американската фалшива демокрация и борба против комунизма), че още малко щеше да се разциври когато говореше за онези „6 милиона евреи“.

    За национал-социалистите днес изобщо не си прав! Срещу тях се извършват жестоки репресии от власт-имащите, докато ляво настроените си правят паради и шествия, когато си пожелаят. Ако крайно-десен и крайно-ляв отидат за разрешение да извършат МИРЕН протест или шествие естествено с предимство, както винаги, са крайно-левите – сиреч комунягите. Идеята на национал-социализма е забранявана, отричана и дори наказвани са хора със смърт заради вярата си в нея. Това означава, че тези хора вярват в нещо забранено и отричано и че са истински във възгледите си. Докато комунизма и до днес бива промотиран, а режимите му и съответно натрапването им и внушаването му у хората траеше приблизително 50 години, в Русия бая, бая. Тъй, че това, че не си сългасен с някой и не го разбираш не означава, че непременно еди кой си трябва да се осъзнае.

    Поздрави!

  • der Übermenschَََﱢﱟﱞﱡ۩ﱡﱞﱟﱢَََ // юни/23/2009 at 10:04 | Отговор

    prosto super!nqma drugo kakvo da kaja!…a na teb SSK kakvo da ti kaja?propaganda golqma,samo 4e dosta 4esto lo6o razbrana!no 6tom e jiva i do sega smqtai dobra li ili ne.a pita6 li se kakvo 6te6e da bade ako pobeditelite vav voinata bqha nacional-socialistite?az predpolagam 4e sedinstvenite komunisti 6tqha da sa prostite selqn4eta nare4eni partizani…za6to sled 45-ta godina edna golqma 4ast ot komunistite se otri4at partiqta i hvarlqt ostri kritiki kam neq?

    • Белият Вълк // юни/23/2009 at 10:10 | Отговор

      Ако Германия беше спечелила войната сега Македония щеше да е в пределите на майка България! Нямаше да ни смачкат комунистите, нито щяха да избият българския елит на генофонда на нацията! Щяха да си останат обирждии на мандри и терористи и неграмотници. И не обиждай селянина – селянина върши физически труд, работи, за да има добра реколта, ония са върха на мърелуващите боклуци просто. И накрая – не знам колко хора са се отрекли от БКП след 45′та година, знам обаче, че преди преврата в България са били 7.000 поддръжника на парията, за две-три нощи са станали 50.000 горе-долу. Това показва, че Българина се гъзи на където духне вятъра и вместо да се бори против тях, както много други държави правят, когато падат под робството на комунизма ние гледаме да се намърдаме и да им станем угодни. ;)

      За напред – пиши на кирилица!

  • ssk // юни/23/2009 at 11:07 | Отговор

    Ако Германия беше победила сега Македония и България нямаше да ги има на картата.
    Не подкрепям комунизма. Не отричам Белене, репресиите от страна на Сталин и всичко лошо в комунизма. Не виждам и много добро.

    Но не мога да разбера как може да харесвате Хитлер, действията му, идеологията му. Още повече, че като тоталитарни системи комунизма и нацизма си приличат.

    Като по – малък казвах, че уважавам Хитлер, затова че е успял да обедини цял народ. Де фактно това го прави и всеки друг спечелил избори. А Хитлер пък е използвал много нагло ситуацията – реваншистка политика и омраза /обвинения/. Лесно е.

    А и да ти кажа ако не беше Хитлер нямаше да има война. Франция и Англия достатъчно са го търпели преди да почнат военните действия. Дори прекалено много са тъпели и са жертвали не малко чужди народи в името на общия мир.

    Все още се надявам с времето да преосмислиш нещата и да не бъдеш толкова краен в мислите си. Някои мой познати го направиха, макар да не изневериха на себе си.

  • Белият Вълк // юни/23/2009 at 11:30 | Отговор

    Дам, помага ни и ни защитава, а после щеше да ни затрие – браво, брилянтна логика! Като не харесваш комунистите не се аргументирай с техните малоумни аргументи. В „Моята Борба“ и на други места Хитлер казва, че МРАЗИ комунистите, които са на власт в Русия, а не руския народ или славяните. Това за арийците е толкова раздуто от всички, че направо ми е смешно каква параноя ви хваща като чуете „Хитлер“ или „ариец“. Тъпо е да цитираш теории, които да представяш за свой аргумент. Ако трябва поне БЕЗПРИСТРАСТНО да гледаме на нещата Хитлер не е имал нищо против България, няма да цитирам нещата, които е правил за нас и е говорил за нас, защото надали има смисъл.

    Как пък може да харесвам някой, който в труден момент помага на България и я подкрепя, някой, благодарение на който България постига националното си обединение без да пролее и капка кръв и да изстреля и един куршум.

    Ако Франция и Англия си гледаха колониите и не лицемерничеха нямаше да има война. Хилтер е искал германците да си живеят в Германия, за това е държал на града Данциг – да го бяха дали поляците, а не да се правят на голяма работа и всичко щеше да си е наред.

    За реваншистката политика сам си биеш дузпата. България е имала интерес от тази политика, тъй като ние сме били в същото злочесто състояние – отнети територии, високи репарации, глад, бедност – нима е било нередно да се опълчи срещу хората създали това? Говориш глупости. Естествено, че ще търси реваншистката политика, за да възвърне правдата. И успява. Говориш от позицията на американец, французин или англичанин – те говорят така, защото нямат изгода от реваншистката политика.

    За мен не се надявай и не се тревожи.

    Ps. Той и Тодор Живков беше кажи-речи 40 години начело на държавата, но това не значи, че я обедини. И днес, Георги Първанов като е на върха на държавата или айде да сме точни – Доган, Станишев и Царя – какво са обединили? Довода ти е адски малоумен, честно. Омаловажаваш голям факт, приписвайки умението да обединиш един цял народ под една идея и борба за присъщо на всеки. Просто почваш да си кривиш душата или не си наясно със себе си.

  • Vladimir Racate // юни/24/2009 at 11:45 | Отговор

    Всички комунисти трябва да се ликвидират !!! Всички комунистически паметници трябва да се премахнат !!! В София има голям паметник на съветската армия която е окупаторка !!! А няма на Великата Българска армия която през ПСВ преби кой ли не на бойното поле по безапелационен начин !!! Всички сте чували за Дойран, Косово поле, Одрин, Люлебургаз, Тутракан, Кубадин ….и т.н….. На тези грандиозни българи трябва да им се издигнат паметници !!!!!!!! Смърт на комунизма !!!!!

  • хмм // юни/24/2009 at 6:35 | Отговор

    Гьобелс обаче пише не само против комунистите а против самите СЛАВЯНИ и руснаците който нарича ПОДЧОВЕЦИ и говеда!

    Гьобелс също казва че „Болшевизма е СЪЩНОСТА на славянската душа!

    Което още веднъж показва че СЛАВЯНИНА е винаги ПОДЧОВЕК.

    Славяните – на заколение! България над всичко!

  • Арон Леви // юли/12/2009 at 10:45 | Отговор

    Защо не публиквате моят отговор????

    • samvoin // август/4/2009 at 4:59 | Отговор

      Според мен е редно да му дадете думата и да изложи тезата си, за да можем да я опровергаем с факти, ако не почива на Истината.
      Заглушаването е проява на слабост…

      той не излагаше теза, близо 3 пъти говореше неща, които нямат общо с темата, а именно – колко добър и богоизбран народ са евреите. 3 пъти му казах да пише по темата или да се омита, като развалено радио е. Плюс това предпочитам евреи да не ми цапат блога с тъпите си пропаганди. ;)

      - редакцията

  • муспи // август/2/2009 at 4:41 | Отговор

    Не си за тука, еврейче!

    - редакцията

  • samvoin // август/4/2009 at 5:01 | Отговор

    Вече сме чули за престъпленията на Червената армия, на Сталин, на СССР преди и след войната /масовите репресии всъщност не са края на 30-е по време на пакта „Рибентроп – Молотов,

  • samvoin // август/4/2009 at 5:05 | Отговор

    Вече сме чули за престъпленията на Червената армия, на Сталин, на СССР преди и след войната /масовите репресии всъщност не са края на 30-е по време на пакта “Рибентроп – Молотов, но това е друга тема/, за Гулака и не ги отричам тия неща. Ама не мислите ли че е крайно време да се поговори малко и за извращенията и престъпленията в американската зона? Какви са били, как са извършвани, по-малки ли са били и не са ли масови и мащабни? За бомбените геноциди на Англия и САЩ над цивилни населения, както по време на ВСВ, през ПСВ, така и след установяваето на „мир“ в Европа и по света, продължаващ и до днес също над редица народ, за Хирошима и Нагазаки само…
    Мисля че тези престъпления, или са тема тъбу и се укриват, или се умаловажават и се търси оправдание някак си на тях…
    Нали е „в името на демоНОкрацията“?

Вашият коментар